اقتصاد

آیا پس از ارتقاء Cardano Chang، ADA به Solana (SOL) سال 2024 تبدیل خواهد شد؟

آیا پس از ارتقاء Cardano Chang، ADA به Solana (SOL) سال 2024 تبدیل خواهد شد؟

Bijie.com گزارش داد:

مانند سولانا، کاردانو رقیب اتریوم برای قراردادهای هوشمند است که از فناوری بلاک چین پشتیبانی می کند. اما منتقدان Cardano می گویند که برای یک ارز دیجیتال بسیار متمرکز است.

در نتیجه، سولانا از نظر ارزش کل بازار از کاردانو پیشی گرفته است، در حالی که Avalanche (AVAX) فاصله چندانی با آن ندارد. علاقه بازار به سولانا به ویژه در بازدهی میم کوین در 24 ماه گذشته مشهود بوده است.

شبکه سریع و کارمزدهای پایین سولانا نیز باعث شد تا در رتبه‌بندی ارزش بازار سرمایه‌گذاری شود. اما Chang Upgrade قصد دارد مشکلات سرعت شبکه Cardano را با افزایش توان عملیاتی بلاک چین حل کند.

در عین حال، اقدامات امنیتی اضافی به محافظت از کاربران شبکه در برابر تهدیدات رایج Web3 کمک می کند.

آیا کاردانو با غلبه بر این مخالفت‌ها به ADA و ایجاد محصولی با حاکمیت مستقل‌تر، می‌تواند بدبینان خود را رها کند و به دستاوردهای بازاری دست یابد که سولانا دارد؟

در اینجا پنج علامت وجود دارد:

1. Cardano از تمرکززدایی ارز دیجیتال استقبال می کند

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم، Cardano را در سال 2017 راه اندازی کرد. از آن زمان، توسط عموم به عنوان یک بلاک چین بیش از حد متمرکز دیده می شود.

این تا حدودی به دلیل طراحی شبکه و متمرکز بودن بازیگران کلیدی و سهامداران است. به عنوان مثال، پستی در /r/Cardano در Reddit در آگوست 2021 ابراز تاسف کرد: “کاردانو غیرمتمرکز نیست، قرارداد هوشمند ندارد، مقیاس ندارد، حکومت متمرکز دارد، این فقط یک مد است!”

اخیراً، در ماه مه 2024، بنیانگذار و CIO صندوق ارزهای دیجیتال اروپایی Cyber ​​Capital طوفان توئیتری آتش زا نوشت و کاردانو را به دلیل داشتن یک “Genesis Key” محکوم کرد که می تواند به صورت یک طرفه استفاده شود. کیف پول چند امضایی که قوانین را تغییر می دهد. کل وب

اما با فورک چانگ، کلید جنسیس اکنون مرده است و دارندگان توکن ناشناس شبکه، حاکمیت کاردانو را حفظ خواهند کرد.

2. پیش بینی قیمت Cardano توسط تحلیلگران سرمایه گذار

اگر پیش‌بینی‌های قیمت Cardano از سوی سرمایه‌گذاران و تحلیلگران در فضای کریپتو نشانه‌ای باشد، کوین بومی می‌تواند در آینده‌ای بی‌سابقه باشد.

XForceGlobal، تحلیلگر تجاری محبوب تئوری امواج الیوت، اخیراً هدف قیمتی را برای ADA 3 دلار برای دوره اواسط سال 2025 اعلام کرده است. این تحلیلگر نوشت که کاردانو “در آخرین دوره صعودی 18000 درصد دوید.”

برای پیش‌بینی نامشخص قیمت ADA، هدف اخیر کینگ کریپتو آریان، تحلیلگر محبوب Crypto X، 75 دلار برای بالای چرخه صعودی 2025 وجود دارد. برای اینکه قیمت ADA تا این حد بالا برود، او قصد دارد تا سال 2025 به 500000 دلار بیت کوین برسد.

در حالی که این پیش‌بینی‌های قیمت فوق‌العاده هستند، اما نشان‌دهنده این باور صعودی در میان جامعه توکن ADA است که دارایی در آینده یک صعود سهموی را تجربه خواهد کرد.

همانطور که XForceGlobal اشاره می کند، قیمت Cardano قبلاً چنین عملکردی را ارائه کرده است.

3. سرعت شبکه Cardano

وارن بافت، “اوراکل اوماها” و موفق ترین سرمایه گذار سهام در تاریخ، زمانی گفت که سهام چیزی بیش از خطوطی روی نمودار هستند که بالا و پایین می روند. آنها سهم شرکت های واقعی درگیر در فعالیت های تجاری و صنعتی را نشان می دهند.

SOL، ADA و ETH چیزی بیش از ابزارهای مالی برای معامله‌گران روزانه اینترنتی و سرمایه‌گذاران پس‌انداز هستند. آنها توکن‌های قابل برنامه‌ریزی هستند که برای استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز با بلاک چین استفاده می‌شوند. بنابراین هزینه، سرعت و سهولت استفاده از عوامل ارزش گذاری بازار آن می شود.

قبل از ارتقای چانگ، بلاک چین کاردانو از بیت‌کوین و اتریوم سریع‌تر بود. کاردانو قادر به پردازش بیش از 250 تراکنش در ثانیه (TPS) با ADA است که به طور بالقوه از بیت کوین با 4.6 TPS و Ethereum 1.0 15-45 TPS پیشی می گیرد.

اما با ارتقای چانگ که انتظار می رود ظرفیت کاردانو به بیش از 1000 TPS افزایش یابد، توان عملیاتی شبکه با Solana قابل مقایسه خواهد بود.

در ماه می 2024، TPS سولانا 1053 است و چانگ ممکن است کاردانو را در بالای لیست سرعت تراکنش پلتفرم Web3 قرار دهد.

4 استفاده از شبکه و حقوق ADA

بلاک چین کاردانو در ماه‌های اخیر شاهد توسعه فعال و استفاده از شبکه بسیار خوبی بوده است. به عنوان مثال، طبق گزارش فوربس، کاردانو بیشترین فعالیت توسعه بلاک چین را در سه ماهه چهارم سال 2023 داشته است.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget، اخیراً به فوربس گفت: «در مارس 2024، تعداد قراردادهای هوشمند در Cardano تنها در سه هفته 67 درصد رشد کرد و 9671 قرارداد جدید اضافه شد که نشان دهنده رشد سریع پلت فرم قرارداد هوشمند Cardano است. رشد و پذیرش.»

در عین حال، با قضاوت از نسبت سهام ADA، کاردانو از حملات بلاک چین و از نظر اقتصادی بسیار ایمن است. به گفته کوین بیس، 65 درصد از اقتصاد 12 میلیارد دلاری ADA (به ارزش تقریبی 8 میلیارد دلار در مبادلات ارزهای دیجیتال در زمان نگارش) در معرض خطر است.

در مقایسه با اتریوم، که در آن 28 درصد از عرضه اتر در وثیقه است، به نظر نمی‌رسد که روحیه جامعه آنچنان پرشور باشد. امروز، نسبت سهام کاردانو به انرژی پسر ماه نارنجی رسیده است که زمانی هاسکینسون در زمان پخت بیت کوین از آن استفاده می کرد.

5 نهنگ کاردانو ژانگ را می بلعد

بازار بلاک چین همیشه از بهترین چیزهای بعدی استفاده می کند.

پشتیبانی به اندازه نهنگ از قیمت Cardano در حول و حوش ارتقای چانگ در حال افزایش است. در واقع، طی 48 ساعت در پایان ماه اوت، نهنگ‌های کیف پول بزرگ، 170 میلیون توکن ADA به کیف‌های خود اضافه کردند.

این نشان دهنده اشتیاق زیادی است که مقداری پول کلان در Web3 برای Zhang و Cardano دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا